Tuesday, January 28, 2014

Oma palsta Imagessa!

Jotkut ovat ehkä kuulleet sosiaalisessa mediassa tai jotain muuta kautta, että kirjoitan Imagen uutta teknologiapalstaa. Joku voisi kysyä, miten tähän päädyttiin ja sitä mietin välillä itsekin. Tämä on nimittäin ollut haaveeni jo pitkään ja en ikimaailmassa olisi koskaan uskonut, että saisin Imageen oman palstan. Olen ollut Image-lehden fani jo kauan, joten tämä on itselleni iso juttu.

Kun sain sähköpostin, jossa minua pyydettiin mukaan lehteen, huusin innosta. Sen jälkeen hypin innosta. Nytkin tätä kirjoittaessa olen intoa täynnä. Kiitos kaikille, jotka ovat tavalla tai toisella vaikuttaneet Image-lehteen päätymiseeni.


Nyt kuitenkin katse tulevaisuuteen... Haluan, että palstasta tulee superhyvä ja että se kehittyy koko ajan. Haluan palstassani nostaa esiin suomalaisia startupeja, mielenkiintoisia sovelluksia, gadgetteja, saitteja, pelejä ja applikaatioita. Olen intohimoinen näitä asioita kohtaan. Startupit ja yrittäjyys on erittäin lähellä sydäntäni. Olin mm. perustamassa Slushia aikoinaan yhdessä Ville Vesterisen, Kai Lemmetyn ja Peter Vesterbackan kanssa. Olen myös tsempannut, auttanut ja tukenut lukuisia uusia yrittäjiä heidän vuoristoradallaan ja haluan tehdä tätä myös jatkossa.

Mikäli haluat ilmiantaa jonkun hyvän sovelluksen, pelin, startupin tai laitteen, voit laittaa minulle sähköpostia osoitteeseen: helene@heleneauramo.com. Joka kuukausi etsin uusia aiheita ja kuten aiemmin sanottua haluan nostaa esiin etenkin suomalaisia toimijoita. Ja sitten viimeisenä, muttei vähimmäisenä. Tämä blogi aktivoituu. Koska palstan tila on kuitenkin vain yhden sivun mittainen, alan jatkossa kirjoittamaan myös täällä kyseiseen aiheeseen liittyviä blogipostauksia. Eli suosittelen seuraamaan ja kommentoimaan.

Loppuun pieni mainos: Uuden Image-lehden voi tilata täältä. Neljä numeroa 18 eurolla!

No comments:

Post a Comment